Студенти-гуртківці є учасниками міжнародних проєктів екологічного спрямування, які реалізуються в загальноосвітніх школах м. Тернопіль. Зокрема, проєкт «Чотири стихії природи – гармонія у повсякденному житті Тернопільського краю та Підкарпатського воєводства», який реалізовувався у рамках міжнародного проекту «Стихії природи: життя в гармонії буття» разом із Жешувським університетом і новостворений проєкт “SUPPORT4U” у рамках Балтійської університетської програми (Швеція).
Метою проєктів є закласти у громадян фундаментальне розуміння необхідності збереження природного середовища, знати небезпеку, яке воно може становити для життєдіяльності та здоров’я населення. За допомогою просвітницько-педагогічної роботи попередити негативні зміни, які можуть статися при недотриманні умов користування світовими багатствами; поглибити та систематизувати екологічні знання, а також розвинути екологічний стиль мислення та екопозитивну поведінку у громадян від дошкільного віку до дорослих.
У 2022 році студенти-гуртківці та їх науковий керівник проф. Федонюк Л. Я. взяли участь міжнародному форумі «BUP Symposium» в рамках міжнародного проєкту «Four elements of nature - harmony in everyday life in the Ternopil region and in the Subcarpathian Voivodeship».
На симпозіумі Лариса Ярославівна разом із студентами-гуртківцями, співвиконавцями міжнародного проєкту «Чотири стихії природи – гармонія у повсякденному житті Тернопільського краю та Підкарпатського воєводства»: Біликом Ярославом, Гомонець Софією, Чорній Софією та Довгалюк Богданою, які є також учасниками міжнародного проєкту «Four Elements of Nature: Harmony in Everyday Life», що у рамках Балтійської університетської програми (Швеція) реалізується у ТНМУ спільно з Жешувським університетом (Польща), представили доповідь на тему «Eсological Education of Youth as One of the Steps in the Realization of Sustainable Development Strategy». У презентації студенти та керівник проєкту продемонстрували низку цікавих просвітницьких заходів, які вони проводили для учнів загальноосвітніх шкіл м. Тернопіль впродовж 2022 року. Зокрема, студенти поділились враженнями від проведених навчально-просвітницьких заходів і освітніх активностей серед учнів молодшої та старшої школи: навчальні та пізнавальні ігри «Умняшка», «Будь уважним», «Вгадай слово», «Так-Ні’шки», вікторини «Рукавичка», «Хмаринка», «Сонечко», розгадування ребусів, пазлів і кросвордів на тему щодо стихій природи: «Магія стихії Земля», «Вогонь-друг, Вогонь-ворог», «Кому потрібне Повітря?», «Вода – це життя».
Керівник проєкту, проф. Федонюк Л.Я. зазначила, що метою заходів було донести до аудиторії, що довкілля є невід’ємною частиною нашого життя; основні тенденції розвитку екологічної освіти та виховання сучасної молоді пов’язані зі створенням єдиного простору, який орієнтований на взаємодію знань та вмінь щодо стійкого розвитку суспільства у взаєморозумінні людини та природи, екологічна компетентність особистості має стати умовою та критерієм гармонізації взаємодії в системі «особистість – природа – суспільство»; підхід у екологічній освіті та вихованні повинен суттєво розширюватись та доповнюватись вимогою до виховання «екологічної культури як складової загальної культури людини», а формування «екологічної свідомості як частини світогляду особистості».